Klacht over het handelen van de gemeente
U heeft een klacht over ons handelen. U kunt daarover een klacht indienen. U kunt uw klacht mailen naar: gemeente@rozendaal.nl. Als u liever een brief stuurt, dan kunt u deze adresseren naar Gemeente Rozendaal, Kerklaan 1, 6891CL Rozendaal.
Voorbeelden van klachten over ons handelen zijn:
- Als u vindt dat u niet netjes behandeld bent
- Als u geen antwoord krijgt op uw brief of daarop veel te lang moet wachten
- Als de gemeente toezeggingen of afspraken niet nakomt
- Als u zonder opgave van redenen gevraagde informatie niet ontvangt
- Als u van het kastje naar de muur gestuurd wordt
U wilt uw klacht mondeling bespreken
U belt met het algemene nummer van de gemeente: 026 – 38 43 666 en er zal een afspraak met u worden gemaakt.
Kwaliteitshandvest
In het kwaliteitshandvest van de gemeente vindt u onze beloftes hoe wij met onze burgers en klanten om willen gaan.