Briefadres
Soms heeft u niet een woonadres zoals genoemd in de wet basisregistratie personen (BRP).
U bent bijvoorbeeld schipper, kermisexploitant of u verblijft in een aangewezen instelling. In die gevallen waarin u niet beschikt over een woonadres kunt u een briefadres aanvragen in de gemeente waar de briefadresgever woont. Als uw verzoek wordt ingewilligd dan ontvangt u voortaan de post van officiële instanties op het briefadres.
Regelen
Een briefadres kan in gemeente Rozendaal alleen in persoon op het gemeentehuis worden aangevraagd samen met de bewoner die toestemming geeft. In persoon verschijnen is niet nodig als u verblijft in een aangewezen instelling. De openingstijden zijn hiernaast aangegeven.
Voorwaarden
- U mag niet beschikken over een woonadres
- U moet de reden opgeven voor het briefadres
- Schriftelijk toestemming van de briefadresgever
- Geen langdurig verblijf in het buitenland
- Een briefadres moet een huisadres zijn, dus niet een postbus
Meenemen
- Geldig identiteitsbewijs van de briefadreshouder en de briefadresgever
- Bijgaand formulier met vragen ingevuld en de bewijsstukken om het verzoek voor een briefadres te onderbouwen
Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op, bel met telefoonnummer 026 – 38 43 666 of stel uw vraag per mail: burgerzaken@rozendaal.nl